Ain't got nothin' but love babe, eight days a week

Hörni, jag har suttit i flera timmar och satt ihop en hel veckas outfits från Topshop. Min trevliga söndag spenderad. Idén kom till när jag för skojs skull kollade igenom kollektionen på hemsidan.

Men vi gör såhär, vi leker en lek. Den heter Du-har-en-hel-dag-på-dig-att-välja-ut-dina-favoriter-ur-en-Topshop-butik-och-kombinera--dem-på-bästa-sätt. Jaja, jag vet att jag inte är världens bästa på att komma på namn, tyst nu.
Jag vet inte riktigt vad mer jag ska skriva, för ord känns överflödiga i detta sammanhang. Så, jag låter bilderna tala för sig själv. Tjing!




Ps, Topshop borde anlita mig som somethingsomething...Ds

Kommentarer
Postat av: Kharo

Ohh jag vill ha de kläderna, Skänka de till kharo haya? Du är så grym duktig Ziz, du kommer lycka, du kommer bli oerhört stor en vacker dag kommer alla veta vem Arazoo är =) Stolt över dig hjärtat!

2007-06-04 @ 19:49:12
Postat av: Ivana

Sjukt fina outfits!

2007-06-04 @ 23:36:44
URL: http://pimpgizmo.blogspot.com
Postat av: Clintan

Bojkotta blogg.se!

2007-06-05 @ 00:31:07
Postat av: Arazoo

Kharo, älskar dig min ängel.
Ivana, tack! Det är så lätt att leka runt med Topshop. :)
Clintan, du är ju här redan. Seså, njut and have some chai. :D

2007-06-05 @ 01:38:22
URL: http://stylefascist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0