Everybody's got their own life philosophy

...and I can't wait 'til I find one coming from meimage81


Idag har jag inte gjort mycket mer än slappat och njutit av mina fräscha jordgubbar. Det är det enda somriga jag har gjort denna sommardag. Vädret är grått och regntungt. Så pass att inomhusklimatet är mer bjudande.
Igår därimot slogs jag (med hjälp av en väninna) mot vädret. Jag vägrade sitta inomhus när jag var ledig. Det är så typiskt att det ska vara så. Vädret bara måste vara unket. Vi tog en runda i stan, men vi fick för det mesta vara instängda i köpcentrar ändå.

Blä.
 
Såhär såg jag ut då.
 
Jag tog mig friheten att ta reda på hur vädret ska vara imorgon när jag jobbar.

"Minskad molnighet på en del håll. På dagen tidvis molnigt, mest uppehåll och 19-24 grader"

VAH?!

..suck.


Bild:
Klänning - Indiska,
Skärp - secondhand,
Jeansjacka - H&M,
Skor - (Ya'll know the deal by now)

Kommentarer
Postat av: Anna

Önskar att jag hade dina ben :(

2007-06-29 @ 23:31:03
Postat av: Lisa

Jag tycker om att du är kreativ men jag måste vara ärlig, jag är inte jätte förtjust i din stil.

2007-07-13 @ 21:42:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0