Rise above the multitude

..är mitt motto ju. Who am I kidding? Självklart ska jag fortsätta blogga och fortsätta (förhoppningsvis) ge inspiration. Iförsig är det strålande solsken ute och folk vill nog hellre latja runt på stranden än inomhus med att läsa bloggar. BUT jag vägrar att ge mig. Bloggandet shall proceed!

Just nu är jag på det torra jobbet i Lund. Man kanske får turen att skåda en människa var timme. Det är för fasiken människobrist! Vad ska man förvänta sig en sån solig dag? Inte går man till ett köpcenter någonstans på motorvägen mellan Lund och Malmö..

Oh well, så snart jag är hemma så kommer lite bilder på önskeoutfits. Dessutom kan jag glädja er med att säga att jag har nu bestämt mig för den här. Gud, jag får gåshud..
Den är på väg hem till mig. En Canon EOS 400D. Hör ni? Det är som musik, det plingar i örat liksom. EOOOOS...400D Caeeonon. Ja, ni förstår att jag kan överdriva med sjungandet en aning pga av lyckan jag känner just nu.

Jag bjuder på lite bilder på min nya baby.
 



Kommentarer
Postat av: Anonym

Fan va kul. Bäst för dig att du fortsätter! Nu förväntar vi oss massa bilder och mycket verk. =)

2007-06-08 @ 16:43:49
Postat av: Esmi

Bra, mina hot-mail hjälpte, ser jag. :P Whatever det är som har hänt, skit i det Inte ska bloggandet få spö för det! Jag är avis på din kamera förresten.

2007-06-08 @ 18:52:46
Postat av: Kurden

Bra kamera! Jag har också en Canon 400D och det är ca 246246246 funktioner däri, bra val. Cool blogg:)

2007-06-08 @ 22:49:36
Postat av: annika

du lär inte ångra dig ang. kameran!

2007-06-13 @ 20:32:17
URL: http://annikapaananen.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0