Off to slay some demon dragonfly.

Patti Griffin - Nobody's crying

Det var ett tag sen jag bloggade så jag har hunnit fynda lite. Bl.a på Erikshjälpen, Ellos, H&M och American Apparel...

Erikshjälpen, tar 3 minuter  att gå från lägenheten. Vad mer kan man önska sig?
image89

Ett par gråa boots från Erikshjälpen för 65 spänn.
image91

Cecilia Wikman, gästdesignern på Ellos skapade sjukt snygga plagg.
image93 


Vit klänning - Ellos
image96 


Den underbara Cecilia Wikman kjolen från Ellos som jag dreglat över..
image99 


En punkt kan stryckas från listan. Färgglada ben klara.
image102

Linne från La redoute.
image103



Still to come: Jackan & Bustiern.

F.ö så har jag bestämt mig för att radera alla låga kommentarer från nollor som inte vågar skriva vem de är, men tar sig ändå tiden att kläcka ur sig ordbajseri.


Kommentarer
Postat av: Kharo

Ge mig dina boots, sjukt snyggt & sjukt billigt.

2007-07-05 @ 00:52:52
Postat av: Anonym

Snygg tröja, ska fan haffa en själv också nu. såg att den var på rea. YES! skön låt förresten :)

2007-07-05 @ 16:38:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0