Changes are good. Atleast thats what they say

Så, ändring...igen. Jag vet, det här kanske inte är så kul längre. Men det är så jag lever. Jag måste ha ändring i mitt liv, det får aldrig bli enformigt. Mitt rum ändras varannan vecka, musiksmaken ändrar sig med humöret, vad jag äter, gör och säger ändras hela tiden. Förändringar är bra, man måste ha dem. Dock så finns det vissa saker som borde vara där för all evighet. Sånt som borde vara som de var från första början. De borde hålla sig som de är hela vägen. In till graven. Sånt tror jag starkt på. Och sånt ska man inte ge upp.
Anyways, bloggens adress http://stylefascisten.blogg.se/ kvarstår, men bloggen kallas numera för ZIZA. Kommentera gärna.

Så, för att inviga nya layouten här, bjuder jag på ännu en sång, den här gången lite festligare/roligare och är dessutom RnB, ha! Gud va mysko jag har blivit dessa dagar. 

 

 Den här låten påminner mig om det här. Haha, good old 90-talet.


Ps, checka in Permanent Vacation och deras What's the color of love kollektion. Greäät. Ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wow, verkligen snyggt. det är en gladare sida. döösnygg bakgrund! =)

2007-06-13 @ 23:24:26
Postat av: Banaz

Jag tycker om idén, men jag förstår inte den. Din förra var mer "mode". Den här är mer utspridd på något sätt.

2007-06-14 @ 02:27:59
Postat av: Lisa

Det är ganska retro, det är coolt. Good job =)

2007-06-14 @ 04:50:32
Postat av: Arazoo

Anonym, tack.
Banaz, Precis! Det är meningen. Bloggen kommer att vara bredare nu. Musik, fotografering och mycket nmer än bara mode.
Lisa, tack!

2007-06-14 @ 18:15:19
URL: http://stylefascist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0