One of these days maybe your magic won't affect me

 ...and your kiss won't make me weak.
But no one in this world knows me the way you know me,
so you'll probably always have a spell on me ..

Vet ni, jag kan knappt bärga mig tills nästa vecka. Då kommer min baby. Min älskling, min livspartner, min raring, min käraste ägodel, min... ja, hur som helst. Min omgivning kan förvänta sig en -minst sagt- jobbig Arazoo. Allt som rör sig -Flash! Allt som står still -Flash! Allt mamma gör -Flash! Grannens katter -Flash! Jag kommer i möjligaste mån att försöka ta hänsyn till folket/sakerna jag plåtar, men jag kommer att överskrida gränser och då, -Flash! Folk kommer att bli sura och förbanna mig, då för fasiken, -Flash! Allt ska förevigas. Allt. Jag kommer att berusa mig i bilder. Ahh...vindstilla, vattenstilla och livstilla bilder.

Godnatt.

Ps, min bloggs koncept kommer, inom en snar framtid, att ändra form. Utbudet kommer inte bara handla om mode. Utan också om bilder, annat verk och mig. Bloggen kommer att vara Jag. Dessutom är bloggen under konstruktion, så utseendet kan variera till och från. Ds

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hmm, man blir lite lite smått nyfiken..

2007-06-11 @ 02:07:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0