På tal om beach -08

"Här är en konversation från i helgen som har etsat sig fast i mitt minne.

Damon: Åh, jag tror äntligen att två magrutor har börjat titta fram igen.
S: Jaså? Det var ju kul.
Damon (entusiastiskt): Här, känn!
(S känner på de översta rutorna.)
S: Det där är dina revben.
Damon (lågmält): Jaha..
(Pinsam tystnad.)"


-Ur en av dem bästa bloggarna som härjar på nätet just nu, Damons Lista.
Kom att tänka på det inlägget nu när värmen bränner en från alla håll. Nu ska det sensolas med brodern min och några vänner. Hörs.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahah skön snubbe :) förresten var i malmö bor du? tror att jag har sett dig. Kul blogg :)

2007-06-11 @ 21:22:42
Postat av: Arazoo

Jag bor i Rosegarden, ma wanksta! =) tack! (Rosegarden = Rosengård)

2007-06-12 @ 01:32:33
URL: http://stylefascist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0