What a joy it is to be alive

Underbara, trogna läsare (som jag har koll på via statistiken), det var ett tag sen. Jag har haft mycket att göra och mycket att fixa. jag har varit med av det ljuva som livet har att erbjuda och har haft en otroligt skön tid. Bloggandet bortprioriterades men nu är man tillbaka. Kanske mer än någonsin då vädret är kallt och grått. Jag kommer att blogga så fort jag får ögonen på något/någon som jag tycker borde diskuteras. Jag börjar med att berätta om Stajl by Malmö som arrangerades för nån vecka sen. Den 26:e augusti för att vara exakt. Det var några otroliga och kreativa människor som deltog. Arrangörerna gjorde fint med cirkus som tema. Jag hade några vänner som visade upp sitt arbete också. Jag lägger upp bilder på alla jag hann ta bild på.


 


Sabaratay
by Sonah- Sa Baratay




Linnéa Falck
by Linnéa Falck





Ni får nöja er med det här så länge. Nästa inlägg blir speciell då det kommer att handla om 4 otroligt magiska dagar i romantikens stad, Paris.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0