calling out winter

...for tonight, i'll lay here with you,
but when the sun hits your eyes through your window
there'll be nothing you can do.


Joshua Radin - What if you



Bloggandet har inte varit en prioritet dessa dagarna. Jag har jobbat så himlans mycket och dagarna då jag har varit ledig har jag försökt njuta av de varma strålarna som sakta men säkert börjat smyga in över skåne.  Igår gick jag en lång promenad, tog lite bilder och tänkte publicera dem här. De små njutningarna i tillvaron måste vara bland det bästa här i livet. Solsken i ansiktet, kameran i handen och Anna Ternheim, Ray Lamontagne, John Legend och Patti Griffin som underhållning för kroppens alla sinnen. Jag ska försöka sätta upp bilderna antingen senare ikväll eller imorgon. Just nu är jag på jobbet.

Dessutom så klippte jag luggen igår kväll. Själv. Riktigt nöjd är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0