Det sitter på karmakontot

"Stenbocken 21. dec - 19. jan
Det kan bli en riktigt härlig dag.
När du tittar i kalendern, liknar det säkert
en helt vanlig tisdag, men vänta bara."

Japp, sådär stod det i horoskopet idag (nej, jag är inte skrockfull, men jag väljer att ta åt mig endast när det står positiva grejer).
Men så var det ju! Det var en härlig tisdag. Först så njöt jag av den varma solen i stan, skådade alla studenter och fulla tonåringar skrikandes i fullpackade lastbilar och åt världens godaste glass. När jag senare begav mig hemåt med ett leende på läpparna, så hör jag musik  ju närmare hemmet jag kom. Det var nämligen mr Timbuktu i hög person som sjöng och dansade live för de söta rosengårdare som ser honom som sin gud. Det var tydligen någon programinspelning som ägde rum på gården här. Jag filmade lite med min urdåliga mobilkamera. Fast..ehm..luta huvudet åt höger. Det var självklart meningen att det skulle bli sådär. Mhm. Det var det.
   





Ja, ni hade rätt. Jag är en av dem små söta rosengårdare som avgudar honom. jag vet också att videon inte är världens bästa kvalite. *suck*

Kommentarer
Postat av: ...


jag tycker att du borde ha vänt kameran mot dig själv en snabbis ;)

2007-06-05 @ 21:34:07
Postat av: ...

Did you tap that?

2007-06-05 @ 21:41:12
Postat av: ... (THE ORIGINAL)

sno inte mitt "namn", tack :D

2007-06-05 @ 23:04:01
Postat av: Anonym

tycker inte om den nya bloggen och dess layout. Har du inte själv märkt hur SMÅ dina bilder blir som du lägger ut på sidan? Måste ha förstorningsglas för att se något. Please gör något åt saken :)

2007-06-06 @ 11:33:28
Postat av: Kharo !

Du borde ha vänt kameran mot dig. jag älskar din blogg, jag har fallit för din blogg, rjällt.

2007-06-06 @ 15:29:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0