Forget me (k)not

image50

Ringar symboliserar överenskommelse och samhörighet, om man vill tro 54åriga, troskyldiga fröken Ingalill från årskurs 4. *Kräkas*
Äsh, smycke som smycke. Vissa idéer är bättre än andra och de lyckas sälja, medan andra är dynga. Dessa var rätt så...ok...antar jag. Ja men åh. Kanske lite mer än ok, då. Kreativt att ha en ring som faktiskt representerar sig själv. Den liksom virrar runt sig runt fingret, precis som en ring ska göra och avslutar med att knyta ihop sig... ja, bra beskrivning där. Nej, jag ska inte gå djupare in på det, jag förstår att det är sent, varmt och det är syrebrist i rummet..

Nää usch, nu ska jag knyta mig. Men idag är jag hygglig nog att bjuda på en låt. Njut. Godnatt.





Oh you are in my blood, you're my holy wine.
Oh and you taste so bitter, bitter and so sweet.
Oh I could drink a case of you darling,
Still, I'd be on my feet.
I'd still be on my feet..

Kommentarer
Postat av: blue


ahhh! man kan inte nämna en joni låt utan att jag går igång på det, det vet du va? :) så jag tar det som en invit och fortsätter på de skrivna raderna av dig..
Oh I am a lonely painter
I live in a box of paints
Im frightened by the devil
And Im drawn to those ones that aint afraid
I remember that time that you told me, you said
Love is touching souls
Surely you touched mine
Cause part of you pours out of me
In these lines from time to time

2007-06-13 @ 11:54:45
URL: http://keepitshort.blogg.se
Postat av: Arazoo

Haha, jag har saknat Blue! Det kanske var en hidden invit där. :P

2007-06-13 @ 21:24:40
URL: http://stylefascist.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0