Monday was so frail


image79
Förlåt, förlåt förlåt...osv. Det har tagit mig ett tag att skriva det här. Men det är bara för att jag har inväntat kameran, njutit av måndagen, funderat över måndagen och sist men inte minst sparat dagen som ett minne i bakhuvudet för alltid. Med andra ord så var dagen lyckad! Vädret var perfekt, sällskapet var perfekt och ja, allt var perfekt. 

Outfiten för den dagen var den här. Nu ska jag lämna er och njuta av en härlig film. Ni kan dock förvänta er massa, massa, maaaaaassa bilder framöver. My beloved camera has arrived










Bild:
Linne - H&M,
Kjol - Egendesign,
Kofta - La Redoute,
Skor - Topshop

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men åhh, tänker du inte berätta vad själva dagen gick ut på? :(

2007-06-29 @ 02:22:41
Postat av: Daniel

Satt och klicka runt på last.fm vilket resultera i att sitta och läsa lite här... =) var trevligt så jag tänkte lämna en rad. Tjolen är fräck!

2007-06-29 @ 06:25:57
URL: http://www.last.fm/user/Aypeus/
Postat av: #####


"bakdel"? -
vem använder ordet BAKDEL ens??
please niggah: you need to FOCUS on what
SHE is all about!

2007-06-30 @ 00:40:51
Postat av: anonym

#####,
I know what she is all about, and she does it good. But I'm all about the badonka-donk.

2007-06-30 @ 21:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0