The street is a catwalk

image37
(Klick bild)

Jag har länge gått och funderat ifall jag ska ta mig an den här uppgiften. Det är helt otroligt, när jag går på stan med min kamera i väskan, så händer det ingenting. Alla ser likadana ut och inspirationen spolas bort. Men idag, när jag för första gången tog en runda i stan _utan_ kameran, så skådade jag all världens unikhet på Malmös gator. Whatta %"¤#&%¤!?!
För varje individ som gick förbi med coolaste plagg eller rent ut sagt shittans heta outfit, blev jag ännu argare. Dock så höll jag mig någorlunda sansad. Jag ber om ursäkt för alla som fick mina brinnande blickar på sig. Jag är faktiskt go' och gla' i vanliga fall. Det är vad mamma säger i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag har "smygsett" dig i stan då och då, och du har en fet stil! Du hade nog plåtat malmös coolaste. Go for the job! :)

2007-06-05 @ 22:31:08
Postat av: Lana

Detta har jag också funderat på länge men har aldrig vågat göra det. Ska nog göra det under den här veckan så får vi se om jag får med några bra bilder :-)
Btw, good luck!

2007-06-05 @ 23:08:42
URL: http://incredibles.blogg.se/?c=118099066
Postat av: Annika

Har precis samma problem! Det är verkligen så, samma som om jag t.ex. letar efter en klänning, så hittar jag bara skor, och tvärtom. Alltid fel plats vid fel tid. but hey, that's me :)

2007-06-06 @ 20:26:15
URL: http://www.modette.se/annika

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0