This shit doesn't sound like..

Snart ska jag ge mig av. Till stan. Med tanke på ovädret så känns det som om jag ska bestiga Mount Everest. Det ösregnar, det blåser och jag har kjol på mig. Jag vägrar att ge mig, det är sommar och då ska det vara somriga plagg, så de så. Jag ska träffa en väninna som hälsar på från Österrike. Det var ett tag sen jag träffade henne så det kommer att bli hur kul som helst oavsett väder. Hade jag haft min kamera tillhands så hade ni fått dagens, men ack.
Nåväl, hoppas det inte åskar. Jag är rädd för åska. Tjing.

Dagens inspiration/vill ha.

image58

Bild: Face Hunter

Kommentarer
Postat av: Pierre

I know that girl! You've picked Facehunters finest :P Nice blog!

2007-06-17 @ 04:41:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0