If i was strong and you were male, you'd be dead and i would be in jail


Kära bloggläsare, nu är man tillbaka från underbara Stockholm. Det är grått
och tråkigt i Malmö. Allt är sig likt, va ovanligt. Varje gång jag spenderar tid i Stockholm, så växer kärleken sig större. Helt klart att man ska bo där inom en snar framtid.
Miss me, oh Stockholm!
Jag kommer att sätta upp lite bilder på vår kära huvudstad uppifrån. Japp, du läste rätt. I söndags så var vi uppe i luften och fick njuta av vyn därifrån.
Tack Zilan, du är en ängel.

Sen kommer bilder på förlovningen, bilder på tjejerna som förgyllde min resa samt lite text om hur underbar Café Albert är som är beläget på Birger Jarlsgatan. Tänk att sitta och fika med vännerna tills 7 på morgonen? :D

Aja, har inte mycket tid nu, tyvärr. Så ni får nöja er med dagens. Jag ska nämligen på släktbesök. (yeey, släkt igen *sarkasm*)

Adjöken!
 

Bild: Skjorta snodd från pappas garderob, linne Zara, Kjol Egendesign, strumpbyxor Lindex, Boots Bronx

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0