Somewhere over the rainbow

Dags igen för Dag vs kväll. (Om någon, mot all förmodan, undrar varför jag gör det här när det är hur uppenbart som helst att vissa plagg aldrig kommer att bosätta sig i min garderob, så beror det på att jag får inspiration av det. Man får idéer om vad man kan göra med plagg som man faktiskt har. Så, nu vet ni det.)
Denna gången satte jag klorna i den här underbara fushia kjolen från Diane Von Furstenberg. Den höga midjan och den härliga färgen gör att det blir lätt att kombinera med biljoner andra plagg (ok, kanske inte biljoner då..)! Det är dessutom bara att tillägga att jag inte har råd med 80% av plaggen, buhu. Aja, jag älskar färger, så here goes...



 


Dagens:
Kjol - Diane Von furstenberg
Linne - H&M
Jacka - Adidas
Väska - Asos
Skor - Emilio Pucci
Glasögon - Henrik Vibskov



Kvällens:
Kjol - Diane Von furstenberg
Linne - Philip Lim
Turban - Topshop
Väska - Zagliana
Strumpbyxor - TightsPlease
Skor - Barbara Bui



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0