When you're gone, all the colors fade

Imorgon ska jag till Stockholm. Flyget åker fööör tidigt, but I think I can handle it. Jag ska försöka blogga därifrån ifall jag får tag på en dator. Jag har saknat tjejerna så hemskt mycket...så nu ska det härjas och röjas igen!


De underbara turturduvorna vars förlovningsfest jag ska fotografera är dessa unika och varma individerna. Att bara se dem ihop, får en att fortsätta drömma om den där riktiga kärleken. Jag önskar er all lycka o inshalla piro xhroo ben ba yakawa (översättning: Må ni bli gråa och skrynkliga ihop! Kurdiskt bevingade talesätt - alltid lika charmigt, haha!)

"'Cause every moral has a story,
every end needs a glow.
Sometimes it's full of glory.
Oh, but mostly, it's for the love.
It's the love.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0